tiistai 21. toukokuuta 2013

Lehtiteline

Kerroin tuossa taannoin, että olin tehnyt löydön duunipaikkani pahvinkeräyksestä. Tein toisenkin löydön kun duunipaikkani pihaan tuotiin tuossa lopputalvesta roskalava. Jotain tiloja remontoitiin rakennuksessamme ja järjestettiin uudelleen ja sen myötä roskalavalle oli kiikutettu mm. lehtiteline, jonka heti pelastin ja vein omaan työhuoneeseeni talteen.

Pari kuukautta myöhemmin sain lehtitelineen tuotua kotiin asti ja tykkään siitä kovasti!




Lehtitelineen piti aluksi tulla keittiöön, koska siellä useimmiten lehtiä lueskelen, mutta kun se ei sinne mahtunut, niin se löysi paikkansa makuu-/ olohuoneeni nurkasta, parvekkeen oven vierestä.



6 kommenttia:

  1. Täydellistä!! Mäkin haluan löytää roskalavoja!! Aina kuulen, kun muut ovat tehneet superhyviä löytöjä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. samaa mä oon miettiny, että miten ihmeessä jotkut voi tehdä roskalavoilta niin hienoja löytöjä ja miksen minä ikinä... mutta paistaa se aurinko näköjään joskus risukasaankin! (vaikkei kyllä tänään kun ikkunasta ulos katsoo. ;D)

      Poista
  2. Tosi hyvä idea, kyllä kierrätys kannattaa aina! :)

    VastaaPoista
  3. Juma mikä dyykkaus! Sä kyllä olet taitava bongaamaan aarteita. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sanos muuta, nyt on käyny kyllä kerrankin hyvä mäihä! :) yhden aika mageen jutun löysin samalla kun tämän telineen, mutta annoin sen ystävälleni hoitoon kun hänellä on omakotitalo ja minä ainakin toistaiseksi asustan kerrostaloyksiötä, mutta ties vaikka siitäkin aarteesta jotain juttua jossain vaiheessa tulisi... :)

      Poista

Ilahdun kovasti kommenteista ja terveisistä! :)