keskiviikko 28. toukokuuta 2014

Tyynyliinat, ihanat tyynyliinat

Olen jo aiemmin tullut maininneeksi, että olen ihan pöhkö mitä tulee keittiöpyyhkeisiin - kun näen kauniin pyyhkeen niin sitä en vain voi jättää hankkimatta vaikka niitä on meillä jo reilusti enemmän kuin tarpeeksi.

Toinen juttu, mihin olen huomannut olevani aivan yhtä hullaantunut ovat tyynyliinat. 




Tyynyliinoja hankin uusia aina kun näen kivoja vaikka niitäkin meillä on jo liinavaatekaappi täynnä. Tykkään vaihtaa tyynyliinat aika usein ja onhan se tietysti joka kerta yhtä ihana mennä nukkumaan kun on puhdas tyynyliina posken alla. 





Olet ihana -tyynyliinat olen tilannut NetAnttilasta ja Love & Kisses -tyynyliinat Ellokselta.




Olen täältä blogeista lueskellut, että monella on tällainen vinksahdus koristetyynyihin ja että niitä kertyy sekä sänkyjen päälle että sohvien kaunistukseksi.

Minulla koristetyynyt eivät näyttele kovin suurta osaa sisustuksessa (sängyn päällä majailee oikeastaan vain kaksi) mutta tilannehan voi muuttua kun meillä täällä uudessa kodissa on pian sohva - sille tulee varmasti hankittua tyyny jos toinenkin... :)

Mitä muita fiksaatioita sieltä näytön toiselta puolelta löytyy näiden mainittujen lisäksi, mitä sisustus- /käyttötavaraa sinä hankit uusia ja lisää vaikka niitä on jo ennestäänkin tarpeeksi tai jopa paljon?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kovasti kommenteista ja terveisistä! :)