perjantai 31. lokakuuta 2014

Mummi ja minä

Kiertelin äitini kanssa eilen koko päivän Helsingin pikkuputiikeissa ja pääsin samalla käymään pitkästä aikaa mm. Smyygissä. Siinäpä on jälleen yksi kauppa, josta tekisi mieli ostaa vaikka mitä! Siinä hyllyjä tutkiessani muistin, että edellisellä kerralla Smyygissä käydessäni ostin Mummi ja minä -siivoussuihkeen nimeltä Lakritsipommi. Nimensä veroisesti tämä suihke todella tuoksuu huumaavalle lakritsille, nam!



Eilen huomasin, että hyllyssä oli myös lakritsintuoksuinen tiskiaine, sellaisen olemassaolosta en ollut tiennytkään. Sitä en kuitenkaan nyt ostanut, sillä minulla on vielä mustikantuoksuista tiskiainetta jäljellä. Ehkäpä kun se ja lakritsintuoksuinen siivoussuihkeeni loppuvat, niin ostankin lakritsintuoksuisen tiskiaineen ja mustikantuoksuisen siivoussuihkeen. :D Sellainenhan on uutena tulokkaana tullut hiljattain musta5101 -tuoteperheeseen.



2 kommenttia:

  1. Polkkakarkki on mun suosikkini :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh, tarttis varmaan munkin tutustua - silmät ku osu alun perin tuohon lakuun ni enhän mä mitään muita vaihtoehtoja oikein oo huomannutkaan! :D

      Poista

Ilahdun kovasti kommenteista ja terveisistä! :)